• Sommaruppehåll

    Vi kör träning juni ut, dvs 2 träningar till, för att sedan ta ett sommaruppehåll. Vi startar igång igen i början av augusti, håll utkik efter utskick och träningskallelser. GLAD SOMMAR så länge önskas från oss tränare! F-18 16 jun 2024 0kommentarer
  • Tack för en fantastisk cup - nu kör vi nya träningstider.

    Vi tränare vill först och främst tacka för en grymt rolig helg. Vi har njutit av riktigt bra fotboll och fantastiskt roligt häng med tjejerna. Det här gör vi om! Från och med denna vecka flyttar vi in på Sidsjövallen (åtminstone träningar). Våra nya träningstider blir: Måndag 19.00 - 20.30 (stora gräsplanen) Tisdag 19.30 - 21.00 (konstgräset) Torsdag 19.00 - 20.30 (stora gräsplanen) Kalendern är uppdaterad. Kallelse till alla träningar skickas ut som vanligt. Denna vecka inleder vi emellertid med vilodag måndag. Tisdag och torsdag kör vi som planerat. // Tränarna F-11 16 jun 2024 0kommentarer
  • Träningar juni

    Tack till alla inblandade för en toppencup! Imorgon tar vi en vilodag och laddar istället om för ny träningstid och plats; tisdag på Sidsjövallen kl 18.30-20.00! Vi passar på att få ett pass i veckan på naturgräs på ”rätt sida stan”. Det blir kort om tid till anmälan så jag flaggar lite extra för den här! Just nu kommer kallelser att ligga ute för juni ut, därefter får vi se hur det blir i juli. Återkommer om det! P-14 16 jun 2024 3kommentarer
  • Inställd träning idag

    Hej, Det vara bara 7 tjejer anmälda till dagens träning så vi ställer in den. Njut i solen så ses vi till veckan! F-16 14 jun 2024 0kommentarer
  • Matchfix 16/6

    Hej alla! På söndag har vi sammandrag på vallen med dubbla möten. Vi behöver föräldrar som jobbar i kiosken samt ett antal som handlar och bakar eller fixar toaströr. Vi har ganska gott om festis och bullar sedan förra gången, så lite förkortad inköpslista denna gång. Osttoast finns kvar i frysen! Följande arbetspass behöver bemannas: (Skriv i kommentarsfältet vilket arbetspass ni tar). Matchvärd 1 kl 8.45-12 - Charlie Samuelsson Matchvärd 2 kl 8.45-12 - Adam Viklund Kiosk kl 8.30-12.30 1: Gillis Lindgren 2: Edgar Carlen 3: Vi kommer att ha kiosk med kaffe, dricka, kaka och toast. Ange i kommentarsfältet vad ni tar med er och lämnar till kiosken kl 08.30 av följande: 1 rör toast med ost och skinka - Ebba Larsson 1 rör toast med ost och skinka - Gustav Öhmark 1 rör toast med ost och skinka - Hugo Sahlén 1 långpannekakor (alt ca 20 lösa bullar/kakor) - August Ivarsson 1 långpannekakor (alt ca 20 lösa bullar/kakor) - Nils Hassel 18 läsk/bubbelvatten - Ebbe Erixon 1 paket kaffe + 1 pkt mjölk - Douglas Vikman 1 paket kaffe + 1 pkt filter - Leo Warpe Ps: Jag har skolavslutning nu på förmiddagen, så kan inte uppdatera listan ovan löpande. Dvs: Håll koll på kommentarsfältet, så ni inte skriver upp er dubbelt. P-16 14 jun 2024 18kommentarer
  • Visa fler nyheter