• Sommaruppehåll 4-28 juli

    Vi siktar på ett sommaruppehåll under delar av juli, 4 juli-28 juli. Vi kör alltså sista ordinarie träning onsdag 3 juli och kör igång igen måndag 29 juli. Eventuellt kommer det att bli någon träning under uppehållet men då kommer det separat information om det. 2-4 augusti spelar vi Mid Nordic cup i Timrå. Mer information om anmälan osv kommer inom kort. P-12 17 jun 2024 0kommentarer
  • Nu är det dags för kiosk igen!

    Kioskförsäljningen går toppen! 1600:- drog vi in förra onsdagen och nu på onsdag är det dags igen. Den här gången är det Elis och Owens föräldrar som bemannar kiosken, 17.00-18.30 Otto i bakar, Ebbe PB köper Festis och Elias och Hilding fixar toast. Det gick väldigt mycket toast och glass förra onsdagen så om det är några föräldrar som vill sponsra med glass blir vi glada! Jag vill att ni som har uppgifter den här veckan återkopplar här nedan så att vi vet att ni är redo 😃 Ni som ska stå i kiosken kan kontakta mig på 070-2395614 så att ni får koden så att ni kommer in! P-17 17 jun 2024 18kommentarer
  • Lilla VM

    Hej! Nu finns matcherna för lilla VM i kalendern och på deras hemsida. (Med facit på hand skulle vi kanske ha vågat anmäla 2 lag men nu har vi 1 lag och ska göra det bästa utifrån förutsättningarna) :) Vi kommer sätta oss ner och kalla till matcherna så snart vi kan, man får väldigt gärna följa med och Hejja på matcher man själv inte spelar såklart!! För att veta vilka som kan spela så kommer det till en början en kallelse för hela cupen, när ni svarar så skriv en kommentar om det är någon match ni Inte kan vara med på. Vi kan inte lova att kunna tillgodose alla behov men alla ska bli erbjuden någon eller ett par matcher var. Som vanligt utgår vi ifrån träningsnärvaro om det inte blir jämnt. Svara senast onsdag!! Tyvärr var det lång väntan mellan matcherna vilket inte inbjuder till att stanna kvar. Vi föreslår därför gemensam lunch och bad på lördagen nere vid sidsjön om vädret tillåter. Vi återkommer med mer info. Vill någon ansvara för att kunna tända grillen, sponsra någon mat eller dryck, kanske förbereda en lek, baka, eller annat så vore det toppen! Hörde vi kanske starten på en trivselgrupp? :-) Som vanligt, hör av er om ni har frågor eller synpunkter. F-13 17 jun 2024 6kommentarer
  • Intresseanmälan Lilla-VM

    Nu har en intresseanmälan gått ut för Lilla-VM. Svara gärna så fort ni vet om ni tänkt vara med eller inte. Vi har två lag anmälda och de spelar ungefär samtidigt. 2 matcher på fredag, 2 på lördag och 1 på söndag. Lag 1: https://lillavm.nu/2024/result/team/52285186 Lag 2: https://lillavm.nu/2024/result/team/52285188 Mer info och lagindelning kommer efter helgen. F-16 17 jun 2024 12kommentarer
  • Bakning till kiosken 24 juni

    Hej! Vi efterlyser någon eller några som vill baka till kiosken på Sidsjövallen den 24 juni. Gärna en långpannekaka med stora bitar så vi kan sälja dem för 15:-/st eller större kakor. Vi har kiosken öppen mellan kl.16:30-19:00 så lämna gärna kakan dagen innan eller direkt i kiosken. Skriv gärna en kommentar nedan om du kan hjälpa till så kan vi planera lite :) Tack på förhand! Cissi & Erika F-10 17 jun 2024 6kommentarer
  • Visa fler nyheter