• Laguttagning Lilla VM

    Lilla VM 28-30 Juni Laguttagning och matchtider för Lilla VM i Matfors. Samling ombytt och klar 30min innan matchstart vid resp plan. Fredag 28 Juni 10.30 SBIF 1 - Matfors IF 17.10 SBIF 1 - Kovlands IF? Lördag 30 Juni 15.10 SBIF 1 - Svartvik IF 19.50 SBIF 1 - Lucksta IF Söndag 30 Juni 13.30 SBIF 1 - IFK Timrå 1 SBIF Lag I Kalle Ibrahim Nils S Vilgot Harry S Sigge Torkel Charlie Oscar Victor A Tränare: Johan, Peppe, Magnus, Niklas Länk till offciella spelschemat SBIF 1:https://lillavm.nu/2024/result/team/49151522 Fredag 28 Juni 14.30 SBIF 2 - IFK Timrå 2? 17.50 SBIF 2 - Kuben IF 2?? Lördag 29 Juni? 13.10 SBIF 2 - Selånger SK Röd? 18.30 SBIF 2 - Fränsta 13/14?? Söndag 30 Juni 09.20 SBIF 2 - Torpshammar IF SBIF Lag 2 Theo Axel Edvin Max Arvid Sixten Algot Erik Manfred Harry N Tränare: Lars, Jens, Helena Länk till offciella spelschemat SBIF 2: https://lillavm.nu/2024/result/team/49151524 P-13 24 jun 2024 0kommentarer
  • Anmälan till Mid Nordic cup 2-4 augusti

    Det är dags att anmäla sig till Mid Nordic cup i Timrå 2-4 augusti. För att anmäla sig swishar man 100 kr/spelare till 070-2078357 (Anna Fürst) och märker betalningen med MNC+spelarens namn. För att vara säker på att man får delta ska man ha betalat senast 1 juli. Spelarna behöver skjutsas under cupdagarna. Så vet att ni behöver hjälp med skjutsning prata ihop er redan nu. P-12 24 jun 2024 2kommentarer
  • Sommaruppehåll

    Hej alla, på tisdag blir det varmt så glöm inte vattenflaska 😎 Efter veckans träning tar vi ett sommaruppehåll från fotbollsträningen under juli. Vi ses igen 6 augusti. Trevlig sommar! F-17 24 jun 2024 0kommentarer
  • Sommaravslutning onsdag 26 Juni

    Hej. Vilken vår vi haft! 60 glada barn har provat på att träna fotboll, vilket är fantastiskt och kanske rekord för Sidsjö-Böle i antalet barn i ett lag! Alla har gjort stora framsteg redan på några träningar vilket är väldigt roligt. Vi har jobbat hårt med samlingar och försökt att ha struktur och samma upplägg (några olika övningar dock) på alla träningar sedan vi började utomhus, detta för att barnen ska känna igen sig och vara förbered på vad som händer under träningen. Nu närmar sig semestrarna och vi tänker att vi tar ett sommaruppehåll på träningarna, så vi kör en sommaravslutning nu på onsdag med att vi bjuder barnen på en grillad hamburgare och glass efter träningen! Vi tränar som vanligt 16:30-17:30 och går sedan i samlad grupp upp till gamla klubbhuset (det gula uppe vid skogen. Det kommer vara mycket barn och föräldrar på vallen på onsdag, då P17 som har träningen efteråt ska spela matcher 17:30, samt att ett äldre lag tränar på gräsplanen så därför är det viktigt att vi går i samlad grupp upp till klubbhuset så vi inte är i vägen. Sedan planerar vi för att återuppta träningen igen antingen onsdag den 7/8 eller 14/8, vi återkommer närmare om det. Eventuellt kan det komma en spontan inbjudan till träning även under juli månad om vi har tillräckligt med ledare som kan hålla en träning. Så svara gärna på en spontan kallelse om sådan kommer. Hoppas vi ses på onsdag ! Mvh Ledarna P-18 23 jun 2024 0kommentarer
  • Nu är det dags för kiosk igen!

    Nu är det dags för sista kiosköppningen på ett tag! Eftersom det kommer att vara matcher så kommer förhoppningsvis kioskförsäljningen gå som på räls så vi får försöka hjälpas åt att ladda upp kiosken ordentligt. Toast har varit väldigt populärt och har sålt slut 2 onsdagar på rad. Det ska bli varmt och soligt så glass kommer nog att bli populärt, har vi några föräldrar som kan tänka sig att sponsra kiosken med lite glass? Det är Melvin L och Ebbe M som ska bemanna kiosken (17-18.30) hör av er till mig på 070-2395614 så får ni koden till kiosken och till lådan med våra saker. Felix bakar. Max (har redan lämnat festis) och Liam köper festis. Vi har redan väldigt mycket festis så tänkte kolla om Liam kan göra toast istället? Valter fixar toast. Det är jättebra om ni bekräftar med en kommentar att ni sett att ni ska hjälpa till så att det inte är något som missas! P-17 23 jun 2024 19kommentarer
  • Visa fler nyheter