INSTÄLLT ONSDAG!
Tyvärr måste vi meddela att onsdagens program med gästföreläsare är inställt pga av denne fick förhinder. Vi återkommer så snart vi har en ny möjlighet med samma upplägg! Så inget onsdag! Däremot träning på torsdag samt idag tisdag! Ha en fin dag och drick mycket inför kvällen, det är väldigt varmt idag! /Tränarna
F-11
25 jun 2024
3kommentarer
Lilla VM
Hej! Nu är kallelserna till Lilla-VM utskickade. Eftersom intresset var stort och vi bara får ställa upp med 2 lag så delar vi upp det enligt kallelserna som gått ut. Två gäng spelar på fredag och två gäng spelar på lördag samt söndag. En avgift kommer att tas ut för respektive barn om 100kr. Denna summa skall swishas till douglas Berkö 070 664 9140 snarast möjligt, dock senast onsdag. Det ser ut att kunna bli regn till helgen så packa med torrt ombyte. Ses till helgen! /Marcus
P-16
25 jun 2024
0kommentarer
Lilla vm
Hoppas alla haft en fin midsommarhelg. Nu är det bara att ladda upp för lilla vm till helgen 😄. Spelschema finns att tillgå: https://lillavm.nu/2024,sv/result/club/49151515 Vi återkommer med lagindelningen som inte är helt klar, men som ni ser är matcherna någorlunda lika i tid, kommer lag senast onsdag. 5 mot 5 spelar 2 x 15 min Likt tidigare år är det svårt med parkering, åk med god marginal inför varje match. Tid för samling är 45 minuter innan först matchen sedan 30 min innan. Samling i tältet innan första matchen. Leta sidsjö böle F15 skylt. Kom ihåg matchtröja, svarta strumpor, svarta shorts. Inga örhängen, uppsatt hår. Vattenflaska 👍. Vi har tält att tillgå. Detta får sättas upp torsdag kväll. Vi behöver någon/några som hämtar det och sätter upp det. Behövs ca 2 personer. Någon som kan ta på sig det? Sedan behöver vi hjälp att ta ned tältet till sista matchen. Fått denna info: Tälten får sättas upp från kl. 18.00 på torsdagen. * Tälten får inte stå på andra sidan vägen ( planerna RE Entreprenad, Frendo) OBS! Innan ni sätter upp tälten, prata med personal på plats om det är godkänt område. (Dem har koll på ytor som ej får nyttjas för uppställning av lagtält) Om det blivit någon förändring för er och ni inte kan delta på någon match hör av er snarast. Vi har beslutat att ej delta på Mittnorden pga för få tränare hemma. Vi kommer delta på cramo cup 7 mot 7 i härnosand 14/9 9-17. Nu på torsdag blir sista träningen. Vi avslutar den med lite sommarfika
F-15
24 jun 2024
6kommentarer
Träning och info om denna veckan!
Hej! Vi har nu haft vår näst sista match under denna termin innan det är dags för lite välförtjänt vila för tjejerna. Dock kommer vi inte vila helt utan erbjuda träning cirka en gång i veckan för de som kan och är hemmavid! Kallelser kommer separat vecka för vecka då vi behöver inventera oss tränare emellan också. Denna vecka kommer vi träna vanlig tid på tisdag och även bjuda in till en viktig föreläsning och diskussion på onsdag klockan 17:00! Det kommer två kallelser som vi önskar att ni svarar på så snart som möjligt. På onsdag vill vi att så många som möjligt deltar då det kommer bli diskussioner som alla bör ta del av, de som inte kan delta hoppas vi också kunna erbjuda vid ytterligare tillfälle innan hösten tar vid. Efter avslutad dialog med vår hemliga föreläsare nu på onsdag så kommer det beställas pizza där vi beställer efter antal tjejer och sen delar alla på kostnaden genom att swisha vår kassör Klara på plats. Återkommer med exakt summa där och då. Självklart valfritt men kul om tjejerna hittar möjligheter att hänga lite utanför planen. Kika närmare på separata kallelser och skriv gärna under här om ni har några funderingar, alt i chatten som vi har via SMS. /Tränarna
F-11
24 jun 2024
0kommentarer
SDFF - Mallbacken 30/6
Vi har fått förfrågan att agera Bollservice åt SDFF söndag 30/6 när de tar emot Mallbacken på NP3 arena Vi behöver 6 st tjejer + 2 st föräldrar Vi får även köra Bollservice den 18/8 13:00 När SDFF tar emot Örebro. Vi behöver 6 st tjejer + 2 st föräldrar Först till kvarn gäller! Kontakta mig på tel : 0706170878
F-12
24 jun 2024
0kommentarer
Visa fler nyheter