Sommaruppehåll
Hej! Bra kämpat alla på Lilla VM! Blev ju verkligen lyckat! Nu tar vi ett välförtjänt sommaruppehåll och startar upp igen måndagen den 29:e juli. Ha en riktigt skön sommar!
P-15
30 jun 2024
3kommentarer
Bilder
Hej, Vi har fått frågan av SBIF styrelse om att lägga ut bilder från Lilla VM på SBIF Facebook och Instagram. Om någon inte vill visas på bild så hör av er omgående till Anna på 070-686 73 53 så löser vi det. Mvh, Ledarna.
F-16
30 jun 2024
0kommentarer
Tack!
Vi avslutar säsongen på bästa sätt, med att vinna det pris som gick att vinna på Lilla VM nämligen Fair-play priset! Med motiveringen: "Mycket peppande, positiva och fina tränare och spelare både på och utanför planen. Spelarna har ett mycket juste spelsätt och visar ödmjukhet genom att se till att motståndare är okej efter fall. En stjärna i kanten till tränare som även applåderar och berömmer motståndarlagets målvakt när hon räddar mål" Årets Fair play priset för F11 (född 2013) går till: Sidsjö-Böle Vi är så stolta över tjejerna! Nu tar vi som sagt lite ledigt men uppmuntrar till spontanfotboll och bad tillsammans om man är hemma. Spelarna har fått ett fotbollsbingo att göra i sommar, hör av er till Erica om ni inte fått eller har tappat bort det redan :-) Ha en skön sommar!! Ps. Svara gärna på kallelserna som ligger ute till de första seriematcherna 10 och 11 augusti så att vi vet att vi har tillräckligt med spelare.
F-13
30 jun 2024
2kommentarer
Sista matchen på Lilla-VM imorgon Söndag.
Det blev en förlust ikväll mot ett starkt Selånger, men nu laddar vi om inför morgondagens avslutande match kl 13:20. Vi samlas i tältet 12:40 och ALLA spelare som vill och kan kommer till samlingen, även de som inte är kallade att spela match. Klä er i matchtröja och visa vilket lag ni hejar på och efter matchen är det dags att gå fram och hämta medaljen :) Är det nån som behöver skjuts så hojta till :)
F-13
29 jun 2024
0kommentarer
Övernattning 17-18 augusti!
Äntligen är det dags för tjejernas övernattning! 🎉 Vi tränar lite inför långväga cuper i framtiden 😀 Lördag 17 augusti träffas tjejerna i SOK-stugan, Sidsjön. Det blir lekar och teambuilding, vi gör mat ihop, badar och övernattning till söndag. Mer info kommer närmare och det kommer behövas hjälp av föräldrar. Söndag 18 augusti är det sammankomst på Sidsjövallen kl 13-18 och vårt lag har kiosken. Kioskpass, matchvärdar och bakning står på agendan som vanligt 😀 Så lägg in 17-18 augusti i kalendrarna! Kör hårt nu på Lilla VM och njut av sommarlov!
F-14
29 jun 2024
1kommentar
Visa fler nyheter