• Info från fika-/kioskgruppen

    Det börjar närma sig höstsäsong och vi har fått ansvar för sammankomst vid tre tillfällen; 11/8, 8/9 och 29/9. Under Dokument (i mappen P14) finns ett arbetsschema publicerat där uppgifter fördelats ut. Behöver man av någon anledning byta uppgift ansvarar ni själva för att detta blir ordnat. Var noga med att kontrollera vilken tid som gäller för arbetspass och inlämning av saker till kiosken! P-14 22 jul 2024 6kommentarer
  • Info om träning fredag 19/7

    På grund av för få anmälda till morgondagens träning kommer vi att ställa in. Hoppas att ni som hade lust och möjlighet att anmäla er till träning ändå ser till att leta fram en boll och spela lite på egen hand! Vi tar nya tag inför nästa vecka istället! P-14 18 jul 2024 0kommentarer
  • Inställd träning 18/7

    Hej! Vi måste tyvärr ställa in morgondagens träning torsdag 18/7 då alla tränare är bortresta. Träningstiden finns kvar så det är bara att nyttja planen om man så önskar 😊 /Marcus P-16 17 jul 2024 0kommentarer
  • Bilar till Sollefteå

    Hoppas att alla har en fin sommar! Vi tror nu att vi fått ihop det så att alla får en plats i bilar till och från Sollefteå. Lina t o r: Olivia, Eira, Astrid, Agnes Angelica t o r: Wilma, Doris, Vera, Lexie Jonas & Anna (2p) t o r: Poppy, Alma, Bonnie Marcus + fam (3p) t o r: Miranda, Elahe Mikaela m fam (3 p) t o r: Mira, Mariama Dan m fam bil (3 p) t o r: Signe, Helle Johan Hallberg t o r: Ella, Emma, Ellie + Hildur (endast ditresa) Madde (endast ditresa): Märta, Hilma, Yana, Selma Patrik & Helen (2p) (endast hemresa): Märta, Hilma, Yana Frida (endast hemresa): Hildur, Selma, Bella Hoppas nu att dett funkar för alla inblandade! Nora åker själv dit och hem, Bella åker själv dit. Förflyttningar inom Sollefteå, mellan fotbollsplan och hotell, löser vi på plats med att vi som har bilar kör dubbla turer. Alla planerar själva sina avfärder och ser till att vara ombytta på plats i god tid för första träningen på 7mot7-planerna i Sollefteå på Söderleden 7 på lördag morgon kl 10. Hör av er om ni har några frågor! F-12 15 jul 2024 0kommentarer
  • Träning på Västhagen, torsdag 18/7 kl 18-19

    Hoppas alla haft ett par sköna EM-veckor framför TV:n! För er som är sugna på fotboll kommer Lluis rulla igång med torsdagsträning redan i veckan, kl 18-19 på Västhagen, gemensamt för både U16 och U17. Torsdag 18/7, kl 18-19, Västhagen Vi skickar ut en kallelse så får vi lite koll på hur många som kommer! Hoppas att vi ses, /Ledarna i U16 och U17 U16-18 15 jul 2024 0kommentarer
  • Visa fler nyheter