Serien drar igång
Hej, hoppas ni haft en fin sommar! Och hoppas ni som spelar mittnorden med F14 får en rolig fotbollshelg. På torsdag 8/8 kör vi igång med träning igen. Kallelse ligger ute. Till helgen har vi match både lördag och söndag, kallelse för dessa har också gått ut nu. Svara så fort som möjligt om ni kan eller inte kan spela då det kan bli aktuellt med att dubbla matcher för några. (Vissa har redan nu blivit kallad till bägge matcherna) Vi kommer satsa på att försöka vara 10 spelare/match till hösten. (Ni som redan hade tackat nej till förkallelse har inte blivit kallade, hör av er om planerna har ändrats så att ni kan spela) Trevlig helg och fortsatt fin sommar!
F-13
2 aug 2024
0kommentarer
YTTERLIGARE ÄNDRING LAG GUL!
Ännu en omlottning har skett vilket innebär att vi fått en extra match IKVÄLL! 19.40 Sund IF P14 (Menigo, Fagerviksfältet) Även motståndet är justerat vilket betyder att vi möter Kramforsalliansen kommande match. Positivt är att vi får en extra match att spela även om det såklart hade varit bra om vi fått informationen tidigare.
P-14
2 aug 2024
0kommentarer
VIKTIGT! Info Lag Gul
På grund av en sen omlottning har spelschemat för lag gul idag blivit förändrat. Tiderna för de första tre matcherna är samma som tidigare men motståndet är justerat, därtill är en av söndagsmatcherna flyttade till lördag. Kallelsen i kalendern är uppdaterad men så här ser det nya spelschemat ut: Fredag 09.40 Strands IF P10 Söder 2 (Bergeforsen Norra) 13.00 Sund IF P14 (Bergeforsen Södra) Lördag 12.30 Moffe BK 1 (Menigo, Fagerviksfältet) 16.40 Njurunda SK 1 (Menigo, Fagerviksfältet) Söndag 15.30 IFK Timrå 2 (Bergeforsen Södra)
P-14
1 aug 2024
0kommentarer
Kiosken på Sidsjövallen
Vi kommer att fortsätta ha kiosken på Sidsjövallen i gång under några veckor i augusti /september. Att ha den i gång har uppskattats väldigt mycket av tränande barn och ungdomar, tränare och väntande föräldrar. Tjejernas träningar kommer även fortsättningsvis vara på Sidsjövallen på måndagar. Den här gången tänkte vi ta hjälp av tjejerna i den mån de kan. Vi är några föräldrar som ser till att starta upp och stänga kiosken dessa måndagar, genom att fylla kaffetermosarna, förbereda toast och fikabröd. Sedan får våra tjejer stå i kiosken och sälja fikat. Måndagar kl.17-20: 12 augusti 19 augusti 26 augusti 2 september 9 september 16 september Vi uppskattar mycket om några av er kunde baka något till varje måndags kiosk. Meddela mig (Cissi) eller Erika vilken måndag som ni kan bidra med något gott att sälja. Inbjudan till kiosktjänst kommer att skickas ut till tjejerna, sedan väljer vi slumpvis ut några de olika dagarna. Vänligen Erika & Cissi 070-6969800 (Cissi)
F-10
31 jul 2024
0kommentarer
Uppstart hösten
Torsdag 8/8 kör vi första träningen för hösten. En kallelse kommer att skickas ut - svara gärna på den :) Om barnen vill kan de ta med sommarbingot ⚽
F-18
30 jul 2024
0kommentarer
Visa fler nyheter